Alla inlägg under april 2012

Av Julia - 22 april 2012 09:56

Hej alla RANDOMS!!!!

Jag har nte kunnat skrivit till er på i lördags hade jag dans kl. 15:15 och som

slutade kl. 16:15 i Nyboda skola sen körde pappa hem mej så att jag kunde duscha snabbare och klä på mej snabbare. Jag hade på mej svarta taits, en lite för stor vit poncho med ett svart linne under med vita prickar. Vi skulle fira min kusin Agnes som SKA fylla 14 år men när hon egentligen fyller år så e hon i England, hennes blogg heter: http://losagnes.blogg.se 

Okey men måste gå för jag ska snart intervjua min farmor till en musik läxa...fråga nte så Pözz Pözz ♥♥♥

Av Julia - 14 april 2012 13:52

Hej alla RANDOMS!!!!!!!

Jag e ledsen efter det där jag skrev i mitt förra inlägg :(

När jag skrev det grät jag så tangentbordet e säkert lite blöt fortfarande, hehe :P

Aja men vi runt Tyresö Centrum har haft strömavbrott och jag fick typ nyss tillbaka den (tack gode gud för det) och våran frys pipper fortfarande och jag kan äntligen se på TV ♥

Aja men jag måste gå och packa mina saker till DANSEN så Pözz Pözz xoxo ♥♥♥♥

Av Julia - 12 april 2012 23:40

Hej alla RANDOMS!!!!!


Jag går igenom en väldigt sorglig kris :(

Alla andra tjejer i min ålder är så söta, smala, smarta och perfekta och har haft pojkvän och allt det där, medans jag e ful, tjock, korkad och har bara pussat en kille när jag var typ 4 år men det hör nte hit, jag vill bara vara som alla andra men hur jag än gör blir det fel, ända sen jag börja i 6:an har det bara hänt konstiga saker förutom att jag fick 2 nya kompisar att va med (resten sådär) och jag gillar det nte och om nån av ni läser detta så snälla sluta att låsas att jag nte finns, visst jag kanske nte e lika perfekt som du men jag har känslor. Ni kanske har en IPHONE 4 och en riktig OnePeace men jag har iallafall riktiga vänner som står upp för mej som nte bedömmer mej på vad jag har på mej elr vilka saker jag har, allt jag ber om e bli behandlad som om jag våre din bästis, typ.

Och ni som var mina kompisar förr men nte nu verkar det som, ni har gjort ett stort misstag, jag saknar nte er, ni saknar att ha en så bra kompis att bli tröstad av ♥♥♥♥♥♥

Av Julia - 11 april 2012 14:51

Hej alla RANDOMS!

Jag sitter hemma i soffan med pyjamas och en mysig filt över och bloggar ♥

Känner mej helt utråkad, vaknade 12:17 vilket e det längsta jag sovit till

brukar ba sova till typ vid 10 elr 11.

Aja men på min och Ewa´s blogg som heter http://lovingcutenails.bloggplatsen.se så har vi fått en kommentar om en tävling elr nått som heter Tag Game där man ska typ skriva om sej själv och skriva frågor som bloggläsarna

typ ska svara på och hennes blogg heter http://msveronicaca.bloggplatsen.se och hennes blogg e super cool ♥

♥ kolla in vetja ♥ 

Av Julia - 10 april 2012 20:36

Hej alla RANDOMS ♥

Jag ska visa er lite random bilder jag hittade på http://google.se och det var shit kul för alla såg fet random ut hahahahahaha ♥ ENJOY ♥

     Jag ba älskar den med hunden och katten ♥  

Av Julia - 10 april 2012 20:12

Hejsan Svejsan alla RANDOMS!!!!

Jag har precis duschat och e inne på FB (som vanligt) och ska kanske få byta skola, från Tyresö Skola till DahlSkolan elr hur det stavas ♥♥♥♥♥♥♥

Och det e ba en månad kvar tills jag blir...........13år EEEEEEKKKKKKK!!!!!!!!!

Can't wate :3

Aja måste gå nu ska göra varm oboy även om klockan e 20:32 så Pözz Pözz RANDOMS ♥♥♥

Av Julia - 10 april 2012 09:15

Hej alla RANDOMS!


Här komr ni att läsa allt RANDOM-stuffs som händer mej typ hemma elr hos kompisar elr värre ''SKOLAN''

Just nu sitter jag och min bästis Ewa i hennes säng, hon läser jag bloggar ♥

En bättre förklaring, jag sov över hos henne, hehe LOLz xD

Aja men måste gå för vi ska se en film på datan så...

Pözz Pözz ♥



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag och mitt RANDOM life ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards